sunnuntai 20. elokuuta 2017

YSTÄVÄN LUONA SAKSASSA

10.8 torstaina vaille viisi aamuyöllä alkoi meidän matka vihdoin kohti Saksaa, kun startattiin Linkin kodin kautta lentokentälle. Tätä reissua oli niin odotettu ja fiilis oli huikea vaikka nukuttuja tunteja ei ollu monta takana. Varautukaa kuvatulvaan, niitä on paljon!

Oltiin perillä Maijun luona lopulta iltapäivällä, kun matkan varrelle tuli uudessa maassa vähän hidasteita, mutta ratarikoista ja muista selvittiin lopulta kunnialla perille asti!
Siitä sitten lähti meidän tapahtumarikkaat neljä päivää, joista otettiin kaikki irti ja nautittiin täysillä.
Käytiin tuloiltana yhdillä markkinoilla josta löyty tosi ihania ''sisustus''kortteja ja lisäks käytiin ystävän kotikaupungissa syömässä ja istuttiin yhden puiston penkeillä monta tuntia vaihtamassa kuulumisia eikä se ollut ainut ilta siellä samaisessa puistossa.

Perjantaina herättiin aikasin ja lähdettiin autolla liikenteeseen. Käytiin läheisellä rannalla ihastelemassa maisemia, Tanskan puolella yhdessä söpössä pikkukaupungissa ja lisäks käytiin matkan varrella ihan tosi isossa marketissa josta löydettiin kivoja tuliaisia ja muuta pientä. Käytiin välissä pari tuntia levähtämässä ja jatkettiin matkaa toiselle isommalle rannalle, jossa oli aivan mieletön auringonlasku just sillon kun me tultiin. Saatiin hyviä kuvia ja se paikka oli muutenkin tosi upea! Käveltiin paljain jaloin rantahiekalla, kerättiin simpukoita, nautittiin maisemista ilman kiirettä ja käytiin syömässä. Syönnin jälkeen kello näytti jo sen verran että lähdettiin pikkuhiljaa nukkumaan.

Lauantaina oltiin aamupäivä tekemättä mitään. Leikittiin lasten kanssa ja vietettiin vaan aikaa yhdessä. Saatiin siis olla Maijun Aupair-perheen luona yötä, siellä oli mukava olla ja jutella perheen kanssa! Iltapäivästä lähdettiin sitten jälleen liikenteeseen ja ajettiin vähän isompaan kaupunkiin jossa vietettiin muutama tunti kierrellen kauppoja ja käytiin syömässä hyvässä ravintolassa. Sieltä ajettiin suht lähellä olevalle majakalle, joka paikkana oli tosi kaunis ja majakan lisäks se kävelymatka sinne oli yhdenlainen nähtävyys kun sinne menevällä tiellä oli lampaita.

Lähtöpäivänä jouduttiin lähtemään jo suht aikasin, niin ei ehditty sen kummallisempia tehdä ja oli haikeaa hyvästellä jälleen vähäksi aikaa tuo tärkeä ystävä. Kyllä saa olla onnellinen noista kummastakin ystävästä.
Lopuksi haluan sanoa kiitoksen Maijulle ja perheelle, että saatiin tulla ja olla yötä siellä plus Linkille kiitos matkaseurasta! <3

1. Meillä (mulla) oli niin hauskaa teiän kanssa. Onneksi tulitta käymään täällä, kiitos siitä. <3

1. Samaa mieltä, niin meillä oli!
      Oli mukava päästä käymään. ❤️

2. Upeita kuvia, vau! <3 Ja kuulostaa kyllä ihanalta reissulta. :)

1. Kiitos! ❤️
      Oli mukava pitkästä aikaa kuvata kun oli niin erilaiset maisemat.
      Sitä se myös oli! :)

3. Oi että, vaikuttaapa mahtavalta reissulta! Upeita kuvia :)

1. Sitä se kyllä myös oli! Kiitos paljon. :)